maandag 20 oktober 2014

Photo diary Oktober


Inmiddels loop ik alweer bijna 2 maanden stage bij het AMC en woon ik sinds een maand op mezelf! Veel veranderingen zoals ik al aankondigde ik mijn vorige post. Benieuwd hoe deze maanden waren? Kijk mee naar mijn diary!


 Dit het uitzicht vanaf mijn bureau op stage, mooi he! Ben wel onwijs blij dat ik een fijne werkplek heb, want dat geeft energie tijdens het werk. Je kan over de hele stad kijken en ziet alle vliegtuigen aankomen vliegen.. Dat is weer wat minder haha, want mennn daar wil je graag op vakantie!
Lift selfie! Dit was het begin van een nieuwe werk week. Mijn stage bevalt onwijs goed het is super leerzaam en gezellig, wel hard werken hoor elke dag van 9 tot 5 uur.. Je hele sociale leven wordt anders, dat is wel echt wennen! 
Om na werk even een frisse neus te halen en te genieten van het mooie herfstweer probeerde ik veel te wandelen met de hondjes van mijn vriend. Kijk nou wat mooi! Van een fijne wandeling krijg je echt een opgeruimd hoofd van kan ik je vertellen:)
Ondertussen moest ik ook nog klussen, verhuizen en meubels kopen bij de Ikea. Drukdruk dus, maar het is nu gelukkig af! Dit is mijn nieuwe tafel waar ik erg blij mee ben. Ik zal (wanneer ik tijd heb) ook nog een artikel maken met een roomtour.  
Om mijn schoolvriendinnetjes te blijven zien naast stage, spreken we vaak af om samen te eten. Want eten moet toch gebeuren haha! We besloten in Amsterdam te meeten dat was het centraalst en gingen lekker uiteten, dit waren de toetjes jammie!
 Daarna gingen we wijntjes drinken bij de Skylounge van het Double Tree Hilten Hotel. Wauw wat een uitzicht daar echt zo onwijs mooi! Het is wel echt prijzig, maar dat is het wel waard. De schatten hadden als verassing ook nog allemaal cadeautjes gekocht voor mn huisje, zo onwijs lief!
 Om te vieren dat we voor het eerst in mijn kamer hadden geslapen gingen mijn vriend en ik lekker ontbijten bij Anne & Max. Dit is toch het beste begin van de ochtend? Het was wel onwijs veel!
 Mijn vriend is ondertussen ook aan het verhuizen. We gingen een tafelblad ophalen ergens midden in het land en daar kwamen we dit stalletje tegen. Ik vind het zo schattig en charmant dat je verse groenten en fruit kan kopen zo bij de boer en het is ook nog allemaal goedkoop. Ik kocht een zak appels en maakte er appeltaart van.
Gezellig etentje met lieve schoolvriendinnetjes in Utrecht!


Afgelopen vrijdag besloten mijn vriend en ik lekker sushi te bestellen bij een nieuwe bezorgtent. Er was een super goede deal, deze onwijs grote box met 72 stuks sushi voor maar €32,50! We hebben ervan genoten.

Nu is het zondagmiddag en moet ik gaan leren voor mn herkansing, bah. Vanavond ga ik naar de film en morgen begint er alweer een nieuwe werkweek. Dat weekend gaat zo snel voorbij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten