maandag 9 juni 2014

Photo diary Juni #6


Inmiddels is het alweer half juni en dat betekend bijna vakantie! Ik heb afgelopen tijd weinig foto's gemaakt, vandaar dat mei ook overgeslagen is. De leukste van juni deel ik vandaag met jullie, want het zijn misschien wel weinig foto's het waren wel leuke  maanden. Vanaf morgen startten mijn laatste tentamens en als ik die haal is het vakantie! Wat een heerlijk vooruitzicht. Maar laten we eerst maar even terug kijken!



Een vriendinnetje van mij werkt bij een heel leuk koffietentje in Haarlem, naast dat ze koffie verkopen hebben zo ook geweldige smoothies! Ik nam voor het eerst een smoothie met spinazie, mango & yoghurt en ik was meteen verkocht. Echt super lekker en ook gezond.
Samen met een vriendinnetje ging ik verkopen in de Ijhallen in Amsterdam. We moesten er al om 8 uur 's ochtends zijn om de kraam op te bouwen. Het was de eerste keer dat ik er was, het was best leuk hoor om er een keertje te zijn en we hebben er een gezellige dag van gemaakt. Maar om dit nou elke maand te doen, neeuh.  
De afgelopen is het heerlijk weer, dat zal jullie niet ontgaan zijn. Ik ging voor het eerst met blote benen & slippertjes naar school. Zo fijn, want dan weetje dat de zomer echt is begonnen.  
Smiddags ging ik samen met vriendinnetjes van school nog wat drinken in Utrecht op het terras. Proosten op het heerlijke weer en gewoon omdat het kan!

Samen met mama logeerde ik twee weken geleden in Scheveningen, omdat ik de volgende dag heel vroeg moest werken voor een opdrachtgever. We besloten er meteen een gezellig avondje van te maken en gingen picknicken op het strand.
Samen met vriendinnetjes borrelen en daarna eten, helaas zie ik ze niet heel vaak omdat we het allemaal erg druk hebben. Maar als het lukt om wat leuks te doen maken we er wat gezelligs van. Ziet het er niet heerlijk uit?
Dit zijn heerlijke yoghurtjes van de Yoghurt Barn in Utrecht. Ze zijn super lekker en nog redelijk gezond ook. Een goede uitvinding dus als je trek hebt in iets lekkers.

Op instagram heb ik samen met twee vriendinnetjes mensen weer in de maling genomen. We waren op schiphol en besloten voor de grap een foto te plaatsen met de tekst 'Spontaan naar Lissabon'. We hebben heel hard gelachen om alle berichtjes die we kregen en de volgende dag in college waren er ook genoeg klasgenootjes die zeiden 'Huh, jullie zaten toch in Lissabon?'
Ik ben begonnen in dit boek. In het begin was ik een beetje sceptisch erover, ben zeker een voorstander van weinig suiker en in dit boek staan toch weer veel nieuwe weetjes! Echt leuk en het leest ook lekkerder dan verwacht!

Een vriendinnetje van me was jarig en werd 21. Natuurlijk werd dat gevierd met mooie jurkjes, hakjes en een heerlijk diner!
De laatste tijd lukt het me goed om minstens 2x, liefst 3x per week te sporten! Ik merk ook goed dat ik me er echt zoveel fijner door voel en mijn lichaam is ook zeker wel strakker geworden. Toch fijn als je resultaat ziet!
Dit was afgelopen vrijdag na de wedstrijd van Nederland - Spanje. Het zal je vast niet ontgaan zijn, dat we ze dik ingemaakt hebben! Ik heb helemaal niks met voetbal en moest gewoon werken. Maar na het werk ging ik samen met mn collega nog wat drinken in de stad. Deze tweeling zat aan de bar, misschien ken je ze wel van Spangas? Een foto kon natuurlijk niet uitblijven met deze BNN'ers!

2 opmerkingen: